مشخصات ارتباطی و دوربین آیفون ۱۶ پرو اپل لو رفت

iphone 16 pro min - مشخصات ارتباطی و دوربین آیفون ۱۶ پرو اپل لو رفت

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از گوشی آیفون ۱۶ پرو – iPhone 16 Pro اپل، جزئیاتی از مشخصات ارتباطی و ماژول دوریبن آن را افشا می‌کند.

جف پو، تحلیلگر شناخته شده حوزه دستگاه‌های اپل به‌تازگی جزئیاتی جدید از گوشی آیفون ۱۶ پرو اپل را منتشر کرده و در آن، اطلاعاتی از پیشرفت‌های احتمالی این گوشی و سایر مشخصات فنی آن را افشا نموده است. بر اساس این اطلاعات، مدل‌های پرو و پرو مکس iPhone 16 در بخش‌های ارتباطی و دوربین با پیشرفت‌های فراوانی روبرو خواهند شد.

جزئیات جدید از آیفون ۱۶ پرو اپل

iphone 2024 min - مشخصات ارتباطی و دوربین آیفون ۱۶ پرو اپل لو رفت

بر اساس جزئیات جدید منتشر شده از نسل آینده آیفون پرو اپل، این گوشی ها به وای فای ۷ مجهز خواهند شد که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در مقایسه با وای فای ۶e در مدل‌های کنونی به شمار می‌رود. آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس همچنین به مودم‌های کوالکام اسنپدراگون X75 هم مجهز خواهند شد که سرعت دانلود ۵G بالاتری را برای آن‌ها به ارمغان آورده و مصرف انرژی بهینه‌تری نسبت به مودم‌های X70 پرچمداران کنونی اپل خواهد داشت.

همچنین هر دو مدل از گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو از یک دوربین بروز شده ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض بهره خواهند برد؛ در حالی که در مدل پرو از دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی و لنزهای چهار منشوری به کار رفته در آیفون ۱۵ پرو مکس که بزرگنمایی نوری پنج برابری دارند، استفاده خواهد شد. این حسگر زوم با در نظر گرفتن ابعاد بزرگتر مدل پرو در مقایسه با نسل قبل، به‌خوبی در این گوشی تعبیه خواهد شد.

در همین زمینه، شایعات حاکی از این هستند که سال آینده، مدل‌های پرو و پرو مکس آیفون ۱۶ به‌ترتیب با صفحه نمایش های ۶.۳ و ۶.۹ اینچی روانه بازار خواهند شد.

iphone 15 pro min - مشخصات ارتباطی و دوربین آیفون ۱۶ پرو اپل لو رفت

از سوی دیگر، مدل معمولی آیفون ۱۶ اپل نیز از نسخه‌ای کم‌توان‌تر از چیپست‌های A17 Pro اپل بهره خواهد برد تا در برابر مشکلات حرارتی آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس مقاوم باشد! این گوشی همچنین ۸ گیگ رم خواهد داشت و چینش دوربین‌های آن مشابه امسال، دوگانه خواهد بود. بعلاوه، وای فای ۶e در این گوشی پشتیبانی شده و عملکرد اندکی بهتر در مقایسه با آیفون ۱۵ خواهد داشت.

 

منبع : خرید سیسیکم در drcccam.net